02/2018 Instagram tnie zasięgi!


Po zapowiedziach zmian na Facebooku, ekipa Marka Z. zabiera się za Instagram.

Publikowane na Instagramie zdjęcia mają być pokazywane 10% followersów. Na podstawie poziomu ich zaangażowania (komentarze, polubienia zdjęcia) algorytm podejmie decyzje czy wyświetlać to zdjęcie dalej do pozostałych 90% odbiorców czy nie. Zrobi się słabo jeśli algorytm trafi w pierwszej kolejności na konta nieaktywne lub boty, które na zdjęcie nie zareagują.

Instagram mierzy też poziom Twojego zaangażowania poprzez pomiar czasu potrzebnego na udzielenie odpowiedzi na komentarze pozostawione pod postami. Czas ten podobno został teraz skrócony do 60 minut. Od teraz jako angażujący komentarz będzie uznawany taki, który zawiera co najmniej 4 słowa.

Instagram wprowadza też pewne zmiany dotyczące hashtagów. Hashtagi umieszczane w komentarzach pod zdjęciami mają przestać mieć znaczenie. Zdjęcia tego typu mają nie pojawiać się już w wynikach wyszukiwania. Jeśli pod każdym zdjęciem będziesz używać tych samych hashtagów, może doprowadzić to do ograniczenia Twoich zasięgów.

Jak zawsze warto poczytać, poszukać więcej informacji na ten temat a przede wszystkim obserwować statystyki prowadzonych przez siebie kont.


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Masz pytania lub chcesz umówić się na prezentację? Napisz albo zadzwoń: 516 925 670.