01/2018 Facebook stawia na relacje!


Od teraz w News Feedzie nie będzie miejsca dla stron i wydawców, których posty nie zachęcają do interakcji. Powodem zmian na Facebooku jest podobno powrót do modelu portalu, którego głównym celem jest utrzymywanie relacji ze znajomymi/bliskimi. Facebook chce odejść od postrzegania go wyłącznie jako przestrzeni reklamowej dla marek. Tak to chłopaki tłumaczą. Od teraz w News Feedzie nie będzie miejsca dla stron i wydawców, których publikacje były zgłaszane i weryfikowane jako fake newsy oraz te, które nie zachęcają do interakcji. Ilość interakcji będzie odgrywała kluczową rolę.

Oznacza to, że im więcej zaangażowania (polubień, komentarzy, udostępnień) tym bardziej nasze posty będą widoczne. Już wkrótce zobaczysz więcej postów swoich znajomych niż tych, wrzucanych np. przez firmy.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Masz pytania lub chcesz umówić się na prezentację? Napisz albo zadzwoń: 516 925 670.